Кредитен консултант гр. Враца
Тотал Финанс Сервисез (Те Еф Ес 1 ЕООД) е една от най-бързо развиващите се компании за професионално финансово-кредитно консултиране, съдействие и договаряне на всички видове кредити в интерес и полза на клиента. С финансови услуги се занимаваме от 2009 година, когато започнахме да помагаме на нашите клиенти да решат финансовите си проблеми, с най-подходящите за тях кредитни продукти.
Във връзка с разширяването на нашата дейност, търсим да назначим отговорна личност за позицията \"Кредитен консултант\" в представителен офис на компанията.
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ
• Възможности за личностно и кариерно развитие, и реална перспектива за израстване в компанията на мениджърска позиция
• Работа в етична компания с висока фирмена култура и сплотен екип
• Тотал Финанс Сервисез ще организира и заплати вашето първоначално обучение, както и редица последващи обучения за усъвършенстване на вашите умения.
• Прогресивно нарастващо заплащане: Месечният ви доход няма да има таван. С нас нямате лимити в растежа, който искате и можете да постигнете. Средният месечен доход на консултантите в компанията за последните 6 месеца е 3850 лева.
• Бонуси: Когато постигате поставените цели, ще акумулирате допълнителни финансови и материални бонуси – почивки в страната и чужбина, предметни награди и индивидуални финансови бонуси от 500 до 3000 лв.
• Допълнителни дни платен годишен отпуск при натрупан стаж в компанията
• Работно място в центъра на града
• Служебен телефон и лаптоп
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
• Активно привличане на нови клиенти
• Консултиране на настоящи и потенциални клиенти, и предлагане на продуктите на компанията
• Обработка на постъпилите документи според стандартите на компанията
• Изпълнение на поставените бизнес цели и задачи
• Отчитане пред ръководството на компанията на дневна, седмична и месечна база
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
• Висше икономическо образование се счита за предимство
• Опит в областта на продажбите и търговията се счита за предимство
• Добра компютърна грамотност
• Отлични комуникационни умения и желание за работа с клиенти
• Стремеж към материално и кариерно развитие
• Висока степен на организация и способност да работите в динамична и бързо променяща се среда
• Умения за работа в екип
Ако позицията отговаря на вашите професионални интереси и умения кандидатствайте, като изпратите автобиография на български език с актуална снимка.
Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност
Данните, които предоставяте доброволно, са лични данни по ЗЗЛД и подлежат на специална защита. Ние поемаме ангажимента да ги опазваме, съхраняваме и използваме само във връзка с регистрирането на Вашата кандидатура за работа.