Офис - сътрудник
Търсим мотивиран и организиран офис сътрудник, който да се присъедини към нашия екип в динамичната и отговорна среда на охранителната индустрия. Кандидатът трябва да бъде готов да изпълнява различни административни и офис задачи, с цел подкрепа на успешната работа на компанията.
Основни задължения:
Обработка на документи и коресподенция.
Поддържане на комуникация с клиенти и партньори.
Обработка на заявки и запитвания.
Административни задължения, свързани с организационния процес.
Подготовка на отчети и документи
Поддържане на офис, оборудване и материали.
Съдействие на екипа при ежедневни задачи и проекти.
Изискавания:
Организационни и комуникационни умения
Умения за работа с компютър (MS, Office, интернет и т.н.)
Отговорност, дисциплина и внимание към детайлите
Умения за работа в екип
Месечната заплата е стартова с възможност за надграждане и развитие