Експерт счетоводни дейности с английски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е успешна компания доставчик на международни бизнес и платежни услуги. За малък и сплотен екип търсят нов специалист, който да се присъедини към екипа им на позиция: Експерт счетоводни дейности с английски език
Основни отговорности:
· Участие в управлението на счетоводните процеси и операции за международни корпоративни клиенти (плащания, банкови изравнения, издаване на фактури и др.);
· Поддържане на вътрешния контрол и спазване на крайните срокове за приключвания и отчети;
· Гарантиране на съответствие с международни счетоводни стандарти;
· Работа с различни счетоводни програми.
Причини да кандидатстваш:
· Отлично заплащане и гарантирано годишно увеличение на заплатата;
· Богат социален пакет, който включва 200 лева ваучери за храна, покритие на транспортни разходи, храни и напитки в офиса;
· 25 дни платен годишен отпуск;
· Модерен офис с фитнес, боулинг и релакс зони;
· Приятна и приятелска атмосфера и възможност за работа с мотивирани професионалисти;
· Реални шансове за професионално развитие в международна финтех компания.
· Екипни дейности, празници и забавления;
Основни изисквания:
· Отлично ниво на владеене на английски eзик - B2/C1;
· Предишен опит в сферата на счетоводството поне 3 години;
· Опит със счетоводни ERP системи;
· Аналитичен и логически начин на мислене.
Кандидатствай сега и стани част от мултинационален екип!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.