Офис мениджър
Офис мениджър
Офис Мениджър
Вашата роля:
Като Административен Мениджър ще отговаряте за ефективното функциониране на офиса, управлението на документацията, координирането на поръчки и логистика, както и за комуникацията с доктори и клиники. Това е динамичнa оперативна роля, която изисква умения за мултитаскинг и добра организация.
Основни отговорности:
• Организиране на офисната дейност и подпомагане на екипа за оптимизация на процесите;
• Координиране на проекти, управление на документация и следене на крайни срокове;
• Подготовка и опаковане на продукти за изпращане, организация на куриерски доставки;
• Комуникация с клиенти по телефон и имейл, предоставяне на информация и съдействие;
• Създаване и поддържане на записи, гарантиращи точност и съответствие;
• Планиране и организиране на срещи и служебни ангажименти;
• Наблюдение и управление на наличностите на консумативи в офиса;
• Изграждане и поддържане на доверени отношения с доставчици, клиенти и колеги;
• Посрещане на гости при посещения.
Какво търсим:
• Предишен опит в администрация, логистика или офис координация (предимство);
• Отлични организационни и мултитаскинг умения;
• Отлични комуникационни умения на български (писмено и устно) и английски език (предимство);
• Шофьорска книжка и опит;
• Способност за самостоятелна работа и ефективно решаване на проблеми;
• Опит с World иExcel
Внимание към детайла и умение за управление на крайни срокове;
• Позитивна, проактивна нагласа и работа в екип;
• Желание за дългосрочни трудови взаимоотношения.
Какво предлагаме:
• Внимателно отношение в приятелска среда;
• Отлично възнаграждение (Посоченото възнаграждение е ориентировъчно, но при нас то расте заедно с вас. Ценим усилията и постиженията на всеки и се стараем екипът ни да се чувства добре възнаграден и мотивиран.);
• 20 дни платен годишен отпуск;
• Възможност да станете част от бързо развиваща се компания, за която високото качество и перфекционизмът са високо ценени и поощрявани;
• Възможност да утвърдите и развивате своите качества в млад и динамичен екип от
професионалисти;
• Всички необходими условия да си бъдем взаимно полезни и да се радваме на дългосрочни трудови отношения;
• Утвърдено работно време.
Готови ли сте да станете част от екипа на "Медико - дентален център Бистрев груп" ?
Изпратете ни вашето CV - гарантираме конфиденциалност на Вашите данни. Ще се свържем само с кандидатите, които най-добре отговарят на нашите изисквания.
Благодарим Ви за интереса и с нетърпение очакваме да се запознаем с Вас!
Вашата роля:
Като Административен Мениджър ще отговаряте за ефективното функциониране на офиса, управлението на документацията, координирането на поръчки и логистика, както и за комуникацията с доктори и клиники. Това е динамичнa оперативна роля, която изисква умения за мултитаскинг и добра организация.
Основни отговорности:
• Организиране на офисната дейност и подпомагане на екипа за оптимизация на процесите;
• Координиране на проекти, управление на документация и следене на крайни срокове;
• Подготовка и опаковане на продукти за изпращане, организация на куриерски доставки;
• Комуникация с клиенти по телефон и имейл, предоставяне на информация и съдействие;
• Създаване и поддържане на записи, гарантиращи точност и съответствие;
• Планиране и организиране на срещи и служебни ангажименти;
• Наблюдение и управление на наличностите на консумативи в офиса;
• Изграждане и поддържане на доверени отношения с доставчици, клиенти и колеги;
• Посрещане на гости при посещения.
Какво търсим:
• Предишен опит в администрация, логистика или офис координация (предимство);
• Отлични организационни и мултитаскинг умения;
• Отлични комуникационни умения на български (писмено и устно) и английски език (предимство);
• Шофьорска книжка и опит;
• Способност за самостоятелна работа и ефективно решаване на проблеми;
• Опит с World иExcel
Внимание към детайла и умение за управление на крайни срокове;
• Позитивна, проактивна нагласа и работа в екип;
• Желание за дългосрочни трудови взаимоотношения.
Какво предлагаме:
• Внимателно отношение в приятелска среда;
• Отлично възнаграждение (Посоченото възнаграждение е ориентировъчно, но при нас то расте заедно с вас. Ценим усилията и постиженията на всеки и се стараем екипът ни да се чувства добре възнаграден и мотивиран.);
• 20 дни платен годишен отпуск;
• Възможност да станете част от бързо развиваща се компания, за която високото качество и перфекционизмът са високо ценени и поощрявани;
• Възможност да утвърдите и развивате своите качества в млад и динамичен екип от
професионалисти;
• Всички необходими условия да си бъдем взаимно полезни и да се радваме на дългосрочни трудови отношения;
• Утвърдено работно време.
Готови ли сте да станете част от екипа на "Медико - дентален център Бистрев груп" ?
Изпратете ни вашето CV - гарантираме конфиденциалност на Вашите данни. Ще се свържем само с кандидатите, които най-добре отговарят на нашите изисквания.
Благодарим Ви за интереса и с нетърпение очакваме да се запознаем с Вас!