Организатор – рецепция
Нашият клиент е международна верига медицински центрове с утвърден имидж и наложена марка на пазара. Служителите на всяка една клиника на компанията се отнасят с индивидуални внимание и грижа към своите пациенти.
Основните задължения включват:
· Приемане и разпределяне на входящи обаждания и поддържане на писмена кореспонденция
· Поддържане на графика за прегледи и въвеждане на необходимата информация за пациентите в медицински софтуер
· Управление на документацията на центъра и обслужване на разплащанията с пациентите
Компанията предоставя:
· Фиксирано трудово възнаграждение в интервала 2000 – 2200 лева чисто.
· Трудов договор на 8 часов работен ден. При желание е възможно работно време по график 2/2
· Въвеждащо и последващо обучение
· Представително и модерно работно място
Необходимо за позицията е:
Много добра офис компютърна грамотност
Отговорност, организационни и комуникативни умения и внимание към детайлите
Позитивно отношение и нагласа за създаване на комфрт на пациентите
Опит на административна позиция ще се счита за предимство
Ако позицията е интересна за Вас, изпратете ни своето CV СЕГА.
Ние от New Career предлагаме не просто работа, а възможности в най-добрите компании в България. Предложенията на нашите работодатели са старателно подбрани и проверени. Ние ще ви подпомогнем в целия процес – от информацията за конкретната фирма, през процеса на кандидатстване, до договарянето, започването и първите стъпки на новата ви работа.
Ню Кариър ООД притежава лиценз за подбор на персонал № 3310/28.03.2022 г.