ОФИС СЪТРУДНИК
### Описание на позицията
Търсим динамичен и организиран офис сътрудник, който да се присъедини към нашия екип и да подпомогне ежедневните административни задачи. Ако сте човек с отлични организационни умения и желание да работите в екип, това е идеалната възможност за Вас.
### Отговорности
- Работа с Microsoft Office за обработката на документи и таблици.
- Изготвяне и окомплектоване на фирмени документи.
- Водене на кореспонденция с клиенти – електронно и по телефон.
- Изготвяне на оферти и предложения за клиенти.
- Проследяване на плащания и падежи, осъществени от и към фирмата.
### Изисквания и квалификации
- Добра компютърна грамотност, особено в MS Excel.
- Добрите познания по английски език са предимство.
- Добри организационни умения и внимание към детайла.
- Професионален опит на същата или подобна позиция ще се счита за предимство.
### Какво предлагаме
- Конкурентно заплащане.
- Стабилна и приятелска работна среда.
- Стандартно работно време – 8 часов работен ден.
- Почивни дни: събота, неделя и всички официални празници.
- Предоставяме трудов договор и възможности за обучение и развитие.
Ако смятате, че отговаряте на изискванията и имате желание да станете част от нашия екип, моля изпратете Вашето CV заедно с актуална снимка. Очакваме с нетърпение да се запознаем с Вас!