Оперативен счетоводител - по заместване
Изисквания към кандидата:
- Средно специално или завършено висше образование по специалността "Счетоводство и контрол";
- Практически опит в областта на счетоводството;
- Отлично познаване на българското счетоводно, данъчно, социално и трудово законодателство;
- Висока компютърна грамотност – отлични познания по Excel, счетоводен софтуер;
- Добри междуличностни и комуникативни умения;
- Готовност за поемане на отговорност и инициативност;
- Умения за работа в екип;
- Владеене на английски език на работно ниво е предимство;
Вашите отговорности:
- Ежедневно извършва и обработва банкови плащания с онлайн банкиране към доставчици;
- Ежедневно следи за спазване на кредитни лимити и разплащания от клиенти;
- Ежедневно осчетоводява финансовите операции на компанията - фактури и банкови извлечения;
- Изготвя отчети и анализи за нуждите на финансовото управление - периодично и при посикване от ръководството;
- Съдейства при изготвянето на месечни счетоводни отчети, ДДС и Интрастат декларации, годишно счетоводно приключване;
Нашето предложение:
- Трудов договор по заместване и отлични условия на труд;
- Интересна и динамична работа;
- Пет дневна работна седмица, осемчасов работен ден;
- Работно време от 8.30ч. до 17.30ч.;
- Ваучери за храна.
Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на поставените изисквания, изпратете своята автобиография, придружена с актуална снимка и мотивационно писмо. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Вашите лични данни подлежат на пълна конфиденциалност и са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Краен срок за кандидатстване 20.03.2025г.