Административен асистент
Ние сме GPTS Print Shop и със своите два офиса в София сме доверен помощник на тези клиенти, които се осмеляват да бъдат различни. Не се страхуваме да сме уникални, благодарение на гъвкавостта, с която се отличаваме и силния фокус върху индивидуалните нужди на клиентите ни, които винаги поставяме в центъра на нашите бизнес цели.
Във връзка с разширяване на дейността на фирмата, GPTS търси да назначи на постоянен трудов договор административен асистент.
Изисквания и отговорности:
- компютърна грамотност – работа с MS Office Package, вкарване на данни в таблици;
- логическо и аналитично мислене;
- управление на документооборот;
- отчетност на офиса;
- математическо или икономическо образование;
- водене на кореспонденция по електронна поща;
Административни дейности:
- организационна офис работа (командировки, пътувания);
- умения за водене на бизнес кореспонденция с различните екипи в компанията;
- умения за организиране и приоритизиране на задачите;
- осъществява организацията по подготовка на бизнес срещи;
- изготвяне и работа със справки, договори и документи;
- изготвяне на финансови отчети; фактури и др.
Компанията предлага:
- Постоянен трудов договор;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Работа при много добри условия на труд в динамична и предизвикателна среда;
- Стабилност и сигурност в социален аспект;
- Локация в центъра на София;
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани поверително. Необходими документи за кандидатстване: - Подробна автобиография (CV) и актуална снимка. (задължителни)
- Копия от допълнително придобити сертификати за квалификации; (по желание)
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.