Офис Мениджър
Нашият партньор е българска компания, която се развива във вноса и дистрибуцията на ингредиенти за хранителната промишленост, което включва млечни продукти, месни продутки, също така към портфолиото имат натурални оцветители за хранителни производство и др. Поради увеличаващия се обем на работа, търсим да назначим:
Oтговорности:
- Цялостна организация на работния процес в офиса – обработване на база данни, административни задачи и водене на вътрешна комуникация;
- Участва и води писмена и устна комуникация с партньори на компанията, доставчици на различни консумативи и материали, както и с клиенти и контрагенти;
- Работа с ERP система;
Компанията предлага:
- Отлично възнаграждение, трудов договор, пълни осигуровки;
- Дъгосрочност, сигурност, добри работни отношения;
- Стандартно работно време от понеделник до петък;
- Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
- Задължителен опит на подобна позиция – 1 година;
- Английски език – В2;
- MS Office packet (Outlook, Excel, Word, Power Point);
- Висше образовнаие.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
\\\"Чирак Консултинг\\\" притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3516 от 21.04.2023 г.