Офис Координатор
ERA Real Estate е водеща световна компания за предоставяне на услуги при продажба, отдаване под наем и финансиране покупката на жилищни имоти.
ERA България е с мрежа от над 45 офиса в България, над 20 самостоятелни офиси с независимо управление в гр. София и над 300 професионално подготвени ЕРА консултанти. Това е компания с история и традиции, основана в САЩ преди 50 години. Поколения брокери работят в семейните офиси на техните родители и предци.
ЕРА Фаворит е офис в партньорската мрежа на Ера България АД, разположен на територията на гр. София, с пазарна територия в ж.к. Люлин и с локация в Люлин 3. Нашите консултанти работят на територията на гр. София и София - област. Мотивирани сме да го превърнем в любимия офис на клиентите ни.
За още по-успешното развитие на нашата дейност търсим да назначим нов служител на длъжност Офис-Координатор.
Професията изисква комплексни познания в областта на строителството, търговията, психологията, личностното развитие, богата обща култура и умение за преговори с клиенти, като ние спомагаме за развитието и усъвършенстването на познанията и уменията на всеки един член на нашия екип.
Необходими качества: целеустременост, търпение, постоянство, желание за постигане на резултати, правилно управление на времето, учтиво отношение към всеки клиент, отлично владеене на български език, компютърни умения, владеене на един чужд език на работно ниво. Изключително много ценим лоялността и внимание към детайла.
Изграждаме умения за работа в екип и подкрепа!
Работата е динамична и всеки ден е различен - работа със специализиран софтуер, обработка и сортиране на документи, изготвяне на справки, приемане на запитвания от клиенти по телефон и електронна поща, връзка и кординация на работата с имотни сайтове, проверка на досиетата на различни клиенти, поддържани в софтуера от консултантите, рекламиране на имоти и събития в социалните мрежи, организиране на огледи, консултации с юристи, геодезисти, служители в администрацията. Това позволява пълно разгръщане на личностните потенциали.
Ние предлагаме нов и модерен офис за работа и достойно възнаграждение, според усвоените умения и постигнатите резултати. С натрупването на експертиза, расте и полученото възнаграждение.
Провеждаме безплатно въвеждащо обучение, всеки се развива под ръководството на мениджър, предоставяме за ползване служебен лаптоп и телефон. След успешно завършено въвеждащо обучение се получава официален сертификат от ERA България.
Стимулираме нашите служители с допълнителни тематични обучения, семинари по личностно и кариерно развитие, тиймбилдинги и други атрактивни събития.
Какво очакваме в замяна?
- Отлично владеене на български език - писмено и говоримо;
- Отлична компютърна грамотност - MS Office, Internet;
- Умения за работа с Canva (предимство);
- Умения за работа в областта на дигиталния маркетинг ( предимство);
- Фокус към детайла, лоялност, дългосрочен ангажимент;
- Желание за работа в динамична среда;
- Вземане на решения в многозадачен режим;
- Шофьорска книжка, кат. В (предимство)
Бъдете творци на собствения си живот и го сбъдвайте с лекота!
Ние предлагаме работа в доказан международен бранд и държим на високо ниво на обслужване на нашите клиенти, според практиката и ценностите на ERA!
Ако сте се откъснали от трудовото ежедневие, ако не Ви допада настоящата Ви работа, ако търсите интересни нови познания, заповядайте при нас!
Можете да препоръчате позицията и на Ваш познат или близък човек, а ние ще Ви се отблагодарим!
Изпратете ни CV на български език с актуална снимка и телефон за връзка. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.