Административен асистент
За наш клиент, компания, специализирана в индустриалните газове, инженеринг, здравеопазване, услуги и индустриални стоки, търсим:
Административен асистент
Основни задължения и изисквания:
- Водене на служебна кореспонденция;
- Подпомагане дейността на търговския отдел;
- Добри организационни умения;
- Умения за работа в екип;
- Умение за работа с компютър;
- Предишен опит на подобна позиция – предимство;
- Работно ниво на английски език;
- Желание за работа и развитие;
Фирмата предлага:
- Добри условия на труд;
- Трудов договор и осигуровки;
- Заплащане по договаряне на база знанията и уменията на кандидата;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за гъвкаво работно време – 8 часов работен ден;
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.