ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
Основната дейност на „Евро Консултинг Груп” ООД е цялостно разработване, администриране, управление, текущ контрол и отчитане на проекти, финансирани от европейските фондове и програми. Фирмата се занимава и с разработване на бизнес планове, маркетингови стратегии и проучвания, изготвяне на тръжна документация.
"Евро Консултинг Груп" ООД е специализирана в осигуряването на проектно финансиране за технoлогична модернизация на малки и средни предприятия, фотоволтаичнни възобновяеми енергоизточници, иновации, туризъм, младежки дейности и др.
ИЗИСКВАНИЯ:
• Висше образование;
• Отлична компютърна грамотност /MS Office, Internet/ и добра работа с офис техника;
• Отличен български правопис, граматика и езикова култура и възможност за формулиране на текстове и икономически обосновки;
• Организираност и прецизност при работа с документи;
• Опит от работа, включваща предоставяне на административна подкрепа – ще се счита за предимство;
• Опит от работа с първични счетоводни документи фактури, складови разписки и подаване на информация към счетоводството – ще се счита за предимство;
• Добро владеене на Английски език - предимство;
ОТГОВОРНОСТИ:
• Участва в изпълнение на текущите дейности във фирмата и поддържане на работната среда в офиса;
• Оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуникация в офиса, например поща, телефонни разговори и документация;
• Събира, обработва и съхранява информация и документация, свързана с ежедневната работа, вкл. издаване на фактури;
• Изготвяне на икономически текстове, обосновки и документи по образец;
• Водене на кореспонденция с клиенти и партньори;
• Управление на документи на електронен и хартиен носител (списъци с данни за контакт, поща, набор на текстове, фотокопиране, сканиране, картотекиране и архивиране);
• Предоставяне на административни услуги за членове на персонала на отдела;
• Водене на кореспонденция с общинска администрация;
• Участие в екипната работа в офиса;
ФИРМАТА ПРЕДЛАГА:
• Петдневна работна седмица - 09:00- 17:00ч.;
• Трудов договор с 6 месеца изпитателен срок;
• Приятна и комфортна работна атмосфера;
• Възможност за кариерно развитие и постепенно повишаване на дохода;
• Социални придобивки;
Ако имате желание да се учите и трудите, за да станете професионалист в областта на международните програми за инвестиции и финансиране, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимкa, както и всяка друга информация, с която ще ни спечелите, за да изберем точно Вас.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Цветелина Петкова
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.