Офис сътрудник, обслужване на клиенти
Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При необходимост към рехабилитационния план се добавят роботизирани уреди за горен крайник, с излючително прецизен и ефективен софтуер за максимални резултати. Разполагаме с уреди за рехабилитация и възстановяване на всяка една зона от човешкото тяло.
Екипът на Център за роботизирана рехабилитация “ReGo” се състои от внимателно подбрани, обучени и сертифицирани специалисти в областта на неврорехабилитацията. Техният дългогодишен опит и лична мотивация да помагат на всеки пациент, водят до успешни резултати. Високо ценим и развиваме компетенциите на нашите служители, които са ключови за качествена услуга и успех. Присъединявайки се към нас ще имате възможността да сте част от високоефективен и отдаден на професията си екип.
Във връзка с разсрастването на дейността си Медицински център „Рего” търси да назначи мотивиран служител с подходящите опит и знания на длъжност:
Офис сътрудник, обслужване на клиенти
Описание на длъжността:
- Приема и осъществява входящи разговори с потенциални клиенти и пациенти на центъра с цел създаване на мотивация у тях за ползване на предлаганите услуги.
- Обработва различни клиентски запитвания и заявки за предлаганите услуги.
- Обработва получената информация – официални документи, епикризи и др.
- Посреща, настанява и регистрира пациентите в центъра за физикална и рехабилитационна медицина.
- Изготвя работни графици.
- Организира, ръководи и контролира цялостната оперативна дейност по отношение на изпълнение на графиците за посещение на пациенти и тези на служителите.
- Осъществява активна комуникация с пациенти и служители за осигуряване на комплексно, качествено и навременно обслужване.
- Изготвя ежемесечни отчети по отношение на заетостта на персонала и цялостната дейност на центъра.
- Проследява плащания, договори и неплатени фактури.
- Работа с касов апарат и ПОС терминал.
- Приема плащанията на пациентите и издава необходимите финансови документи във връзка с това.
- Работа със специфичен софтуер.
- Избира правилния подход към всеки клиент.
Изисквания за длъжността:
1. Висше образование, образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ или „Магистър“.
2. Медицинско образование е с предимство.
3. Образование със специалност „Здравен мениджмънт“ е с предимство.
4. Опит на подобна позиция в медицинско заведение е с предимство.
5. Владеене на английски език.
6. Компютърна грамотност и умения за работа с MS Office пакет и ПОС терминал.
7. Опит в обслужването на клиенти.
Личностни качества и умения:
• Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
• Отлични организационни умения и спазване на срокове.
• Усмихнати, дружелюбни, внимателни и загрижени към пациентите;
• Добра писмена и речева култура на български език;
• Умение за убеждаване и водене на преговори;
Ние предлагаме:
• Добро възнаграждение.
• Бонусна система.
• Работа на смени по 8 ч. Първа смяна от 06.00 ч. до 14.00 ч. Втора смяна от 13.00 ч. до 21.00 ч.Трима служители обезпечават тези смени от понеделник до неделя.
• Добра среда на работа и подкрепа от управлението на медицинското заведение.
Местоположение на работното място:
- гр. София, бул. Линкълн № 143 в близост до метростанция, автобуси 11, 73.
Ако желаете да станете част от екипа на „Медицински център „Рего”, моля кандидатствайте с актуално CV (Европейски формат), с посочени актуални данни за обратна връзка.
Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.