Продавач-консултант
Изкушаващите дестинации са безброй и всички мечтаем за тях. Най-желаната дестинация обаче е правилното работно място! Стараем се да открием какви са вашите амбиции и в каква работна среда може да разгърнете потенциала си.
Вашата роля: Консултиране на клиенти за качеството на предлаганите стоки. Подготовка и опаковане на поръчки. Координиране на клиентски запитвания. Подготовка на онлайн заявки. Зареждане на стока. Поддържане на ред и чистота. Поддържане на атрактивен търговски вид на магазина. Отлично познаване на асортимента на компанията. Грижа за вида на продуктите и тяхното излагане.
Компанията: Бързо развиваща се българска компания, предлагаща широка гама от подаръчни и опаковъчни материали за дома и бизнеса. Утвърдени на пазара с иновативни продукти и професионализъм в обслужването. Осигурява сигурно работно място и коректни взаимоотношения.
Предложение: Дългосрочно работно място с трудов договор и постоянна заетост. Комуникативна локация. Петдневна работна седмица 9-18ч. Твърдо възнаграждение. Редовно актуализиране на заплатата всяка година. Допълнителни бонуси за празници.
Подходящият кандидат: Завършено средно образование. Спретнат външен вид. Компютърна грамотност. Работа с касов апарат и ПОС терминал. Комуникативност, отзивчивост, приветливост. Отговорен и организиран. Опит в работата с клиенти.
Благодарим на всички кандидатствали. Екипът ни ще се свърже само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта 3103.