Главен експерт
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавните служители и Заповед № СОА24-РД09-3636/11.09.2024г. на кмета на Столична община
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „главен експерт“ - 1 работно място в дирекция „Дигитализация, иновации и инвестиции“ направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ при Столична община, Длъжностно ниво - 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: ЕН 5.
1. Минимални изисквания за длъжността:
- Образование - висше;
- Образователна степен – „бакалавър“;
- Професионален опит - 2 години или минимален ранг за заемане на длъжността IV младши.
2. Допълнителни изисквания и квалификация:
- Професионална област – Социални, стопански и правни науки, Технически науки, Природни науки, математика и информатика;
- Познаване на следните нормативни актове:
- Закон за електронното управление и подзаконовите нормативни актове за прилагането му;
- Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги;
- Наредба за обмена на документи в администрацията;
- Закон за електронния документ и електронните удостоверителни услуги;
- Закон за електронната идентификация;
- Правилник за прилагане на Закона за електронната идентификация;
- Закон за киберсигурност;
- Закон за електронните съобщения;
- Наредба за административното обслужване;
- Закон за достъп до обществената информация;
- Закон за защита на личните данни;
- Закон за местното самоуправление и местната администрация;
- Закон за обществените поръчки и правилникът за прилагането му;
- Административнопроцесуален кодекс;
- Наредба за удостоверенията за електронен подпис в администрациите;
- Устройствен правилник за организацията и дейността на столичната общинска администрация;
- Закон за авторското право и сродните му права;
- Закон за насърчаване на инвестициите.
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Конкурсът да се проведе чрез:
- Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- Провеждане на интервю.
4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса - Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
-Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина/ или придобит ранг.
5. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Разработване на експертни анализи и оценки, изготвяне на становища, участие в разработването на проекти на нормативни актове, на методологии, методики и механизми, свързани с дигитализацията на дейностите, осъществявани от Столична община. Изготвяне на експертни анализи и оценки, във връзка с осъществяване функциите на ресорния заместник-кмет и подобряване на административното обслужване.
- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
7. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- документите ще се приемат в 14 /четиринадесет/ дневен срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община , ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07.30 часа до 19.30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: http//www.sofia.bg.
9. За информация: телефон 02/9377-259 - Дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.