Старши юрисконсулт към дирекция „Правно-нормативно обслужване, административен мониторинг и контрол“, направление „Общин
ОБЩИНА САМОКОВ
ОБЯВЯВА:
конкурс за длъжността Старши юрисконсулт към дирекция „Правно-нормативно обслужване, административен мониторинг и контрол“, направление „Общинска администрация“ при община Самоков съгласно издадена заповед с рег. № ОСК24-РД09-361/06.11.2024 г. на Кмета на община Самоков на основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавните служители
Длъжностно ниво – 10, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 6
1.Минимални изисквания за длъжността:
- Образование-висше;
- образователна степен – магистър;
- професионален опит – 1 година и/или придобит минимален ранг IV младши.
2. Специфични изисквания за длъжността:
- Придобита юридическа правоспособност;
3. Допълнителни изисквания и квалификация:
- Професионално област – Право;
- Компютърна грамотност: познаване на основните софтуерни продукти Windows, Word, Excel; Internet.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите – добро познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на общината;
На основание чл.14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- 3. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
Изпълнение на функциите по осигуряване на законосъобразната дейност на Община Самоков;
- Осигуряване на процесуално представителство на Община Самоков;
- индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл.67, ал.4 от Закона за държавния служител, чл.8 и чл.9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на община Самоков за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания.
4. Конкурсът да се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
5. Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса – приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т.1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова/служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина/ или придобит ранг;
6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
7. Адрес и електронна поща за подаване на документи :
- Документи за участие в конкурса се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявлението, в деловодството на община Самоков - гр. Самоков, ул. „Македония” № 34 всеки работен ден от 8:30 до 17:30ч., по един от следните начини:
- чрез пълномощник, като в този случай е необходимо да бъде представено пълномощно;
- Документите може да се подават и по електронен път на адрес: [email protected], като заявлението по чл.17, ал.2 от НПКПМДСл и декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността за която се кандидатства.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на община Самоков с адрес: http://samokov.bg/.
9. Обявата за конкурса да бъде публикувана в специализиран сайт или портал за търсене на работа, в електронната страница на община Самоков и в Административния регистър с адрес: htts//iisda.government.bg /.