Главен експерт в дирекция „Административно, информационно и техническо обслужване“ в Община Разград
Основна цел на длъжността:
Осигуряване на непрекъсната и надеждна работа на използваната IТ инфраструктура (хардуер, софтуер, комуникации, база данни) в Община Разград. Осигуряване на техническите възможности за предоставяне на услугите по електронен път. Изпълнява функции по мрежова и информационна сигурност съобразно Устройствения правилник на общинската администрация, приложимата нормативна уредба и утвърдените правила и процедури.
Области на дейност:
1. Административно обслужване.
2. Информационно обслужване и технологии.
3. Мрежова и информационна сигурност.
Преки задължения:
1.Осигурява и организира технически възможности за предоставяне на услугите по електронен път.
2.Осигурява поддръжката и оперирането на наличните работни станции, сървъри и периферни устройства в общинската администрация и кметствата в Община Разград.
3. Осигурява поддръжка на локалната мрежа в общината.
4. Осигурява интернет свързаност в общинската администрации и кметствата в Община Разград.
5. Следи за налични актуализации на използвания софтуер и фърмуер.
6. Отговаря за физическата сигурност и целостта на информацията. Създава и поддържа архиви и резервни копия на системите и наличните бази данни. Следи за годността на резервните копия. Периодично организира симулиране на възстановяване на резервните копия.
7. Поддържа работоспособността на програмните продукти и информационните системи, използвани в общината. Инсталира, настройва и обновява приложен и системен софтуер, необходим за работата на общинската администрация и предоставя методическа помощ при използването му. Тества и внедрява информационни системи.
8. Конфигурира, предоставя и контролира достъпа на потребителите до програмните приложения, информационните системи, мрежови услуги и ресурси в съответствие с приетата политика за информационна сигурност и утвърдените потребителски профили.
9. Проучва необходимостта и предлага внедряване на специализирани потребителски програмни продукти. Изготвя справки за наличността им на пазара на информационни технологии, изпълнява и други задължения съгласно длъжностната характеристика.
Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията за заемане на длъжността и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1.Изисквана минимална степен на завършено образование:
- Образование – висше, с придобита образователно квалификационна степен бакалавър;
- Област на висшето образование:
- т.4. „Природни науки, математика и информатика“ с професионално направление - т.4.6. „Информатика и компютърни науки“ или
- т.5. „Технически науки“ с професионално направление - т.5.3. „Комуникационна и компютърна техника“.
2. Минимален ранг за заемане на длъжността:
- IV младши, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията или
3. Професионален опит:
- 2 години съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
Допълнителни изисквания за длъжността:
· - добро познаване на действащото законодателство имащо отношение към заеманата длъжност,
- както и познаване на вътрешно нормативната уредба;
· - дигитални умения относно файлова организация в операционна система, компютърния хардуер,
- архитектурата и администрирането на локални мрежи, системите за управление на БД, интранет и интернет технологиите, работа с Microsoft Оffice и други стандартни офис приложения;
· - високо ниво на владеене на български език в областта на правоговор и правопис;
· - владеене на английски език.
Начин на провеждане на конкурса:
· Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· Интервю.
Ý Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Заявление за участие в конкурс /по образец/ с приложени към него:
- декларация по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документите, удостоверяващи придобит ранг или продължителността на професионалния опит;
- автобиография CV формат;
-
други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Забележка: При подаване на документите от пълномощник се представя изрично писмено пълномощно в оригинал по образец към заявлението за участие в конкурс.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник от 8.30 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.30 часа в стая № 401 на Община Разград с административен адрес гр. Разград, бул. „Бели Лом” №37А. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: konkursi@razgrad.bg, като в този случай заявлението по чл.17, ал.2 и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
Документите се запечатват в плик. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на срока за подаване на документи, не се регистрират.
Краен срок за подаване на документите до 17.30 часа на 16.12.2024 г. включително.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на партерния етаж в сградата на Община Разград и ще се публикуват на официалната интернет страница на Община Разград с адрес – www.razgrad.bg.