Офис асистент
Фирма,търговец на авточасти за Турция, търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Работното място се намира в кв. Марково и се заплащат разходите за транспорт.
Задължения и отговорности
- Административно подпомагане дейността на компанията;
-Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
- Писмен превод на документи от английски на български език и обратно
- Подпомагане, организиране и координиране ежедневния график на управителите – делови срещи, служебни пътувания и др.;
- Подготовка на презентации, отчети, анализи и друга документация при необходимост;
-Участие в организиране на фирмени мероприятия / тиймбилдинги, рекламни кампании, фирмени партита/.
-Комуникация с фирмени партньори, клиенти, доставчици и др;
- Посрещане и обслужване гостите на управителя и асистиране по време на срещи;
- Работа в пряко сътрудничество с управителя на фирмата и подпомагане изпълнението на други задължения в зависимост от изискванията на длъжността.
· Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.
.
.