АДМИНИСТРАТОР В ХОТЕЛ
Администратор
Ако желаете да станете лице на една от най-разпознаваемите марки в индустрията, Хотел Holiday Inn Plovdiv предлага работа за администратор на рецепция. Търсим усмихнати и комуникативни хора, които да бъдат лицето на марката в гр. Пловдив.
Всеки работен ден е различен и интересен, но основните задължения на рецепционистът са:
• Обработка на резервации;
• Комуникация с гостите готовност за решаване на казуси при запитване;
• Фактуриране, работа с ПОС терминали;
• Осъществяване на плавен процес на настаняване и напускане на гостите;
• Познаване и прилагане на лоялната програма IHG One Rewards, свързана с марката.
Какви са нашите изисквания:
• Ангажимент за предоставяне отлично обслужване ;
• Комуникационни умения за разговори с гостите;
• Умения за реагиране и разрешаване на различни казуси;
• Гъвкавост в различни работни ситуации;
• Много добро владеене на английски език. Владеене на втори чужд език е предимство, но не е задължително;
• Предишният опит също е предимство;
• Познаването на софтуера Opera PMS ще се счита за предимство.
Какво предлагаме ние:
• Работно време по график – дневни и нощни смени 2 на 2;
• Постоянен трудов договор;
• Конкурентно заплащане;
• Най-доброто обучение в индустрията от марката IHG;
• Работно облекло и храна в рамките на работния ден.
Holiday Inn е хотелска марка, част от вергата на IHG Hotels & Resorts. Тя предлга достъп до голямо количество информация в сферата на хотелиерството и награди за служители. Ние в Holiday Inn Plovdiv се стремим да стимулираме всеки да постига възможно най – много и това да не остане незабелязано. Младият и сплотен екип на рецепция ще те посрещне топло и с усмивка.
Ако смяташ, че ти си най – подходящият за тази работа, изпрати ни своето CV.
Желателно е кандидатурата да бъде с актуална ваша снимка.
Вашата лична информация ще бъде използвана само за целите на процеса на набиране на персонал и ще бъде третирана поверително, съобразно закона.