СЧЕТОВОДИТЕЛ
"Лулис Мел - България" ЕАД, международна компания, работеща в сферата на хранителната промишленост и най-големият преработвател на пшеница на Балканите, с дейност в Генерал Тошево, търси да назначи СЧЕТОВОДИТЕЛ С месторабота в гр. Генерал Тошево
Като счетоводител ще носите отговорност за поддържането, подготовката и изравняването на сметките, ще подпомагате месечните приключвания и цялостната дейност на финансово-счетоводния отдел при изпълнение на оперативната му дейност.
Длъжностна характеристика:
• Първични записи в журналите, за да се гарантира, че всички бизнес транзакции са записани
• Актуализиране на вземания и издаване на фактури
• Актуализиране на дължимите задължения и изравняване на сметките
• Подпомагане на Финансовия мениджър при различни видове задачи към края на месеца, края на тримесечието и края на годината
• Отговаря за поддържането на парични средства за дребни разходи
• Извършва вътрешнофирмени счетоводни операции
• Участва в периодични инвентаризации на дълготрайните активи и материали
• Влиза в контакт с различни отдели, включително покупки, продажби, производство и т.н.
• Актуализира финансовите данни в базите данни, за да гарантирате, че информацията ще бъде точна и незабавно достъпна, когато е необходимо
• И други свързани задължения, ако се изисква.
При наличие на нужните компетенции
• Преглед и подаване на месечни справки-декларации по ДДС и Vies
• Изготвяне и подаване на отчети към БНБ и др. институции.
• Активна асистенция при данъчни и регулярни годишни одити.
• Периодичен преглед с мениджър ФСО на политиките за осчетоводяване и съществуващите отчетни документи по разходи за специални пера (командировки, разходи за гориво, представителни и др.)
Знания / Умения / Опит:
• Минимум 3-годишен опит в счетоводния / финансов отдел
• Университетска степен по счетоводство или финанси
• Познаване на българското счетоводно и данъчно законодателство
• Познания по английски ще се считат за сериозно предимство
• Познания за софтуер SAP ще се смятат за предимство
• Познания на Офис пакета на Microsoft, особено Excel
• Проактивен и способен да решава проблеми по собствена инициатива
• Отборен играч
• Способен за работа под напрежение (трудни крайни срокове)
• Способност за работа в многозадачна среда
• Отлични комуникационни умения с възможност за открито и пряко взаимодействие с колегите, ръководството и бизнеса.
• Способен за изготвяне на ясен, точен и кратък анализ за преглед на висшето ръководство
• Способен да работи в динамична среда
Предлагаме
• Работа в модерно предприятие с млад и динамичен екип
• Фирмени обучения за повишаване на професионалната квалификация.
• Вноски за осигуряване и други придобивки съгласно кодекс на труда
• Динамична и креативна работна среда
• Ваучери за храна в размер на 150лв месечно
• Допълнително частно здравно осигуряване
• Бонус "Транспортни разходи" за служители живеещи извън Г. Тошево
• Възможност за професионално развитие и кариерно израстване, работа за многонационална бързорастяща компания
Ако желаете да работите за международна компания, която оказва влияние навсякъде, където работи, изпратете вашето CV и всички съпътстващи документи или заповядайте в нашия завод в Генерал Тошево (ул. „Трети март“ № 57, Генерал Тошево) и оставете автобиографията си на портала.