Ръководител на ЦНСТПЛД и ЦНСТПЛФУ - Велчевци, Община Габрово
Община Габрово
обявява процедура за подбор за длъжностите:
ръководител на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция - кв. Велчевци
и
ръководител на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания -
кв. Велчевци
Брой работни места (свободни, считано от 01.12.2024 г.):
- 0,5 щ.бр. в Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция - кв. Велчевци;
- 0,5 щ.бр. в Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания - кв. Велчевци.
Основна цел на длъжността:
Отговаря за цялостното управление на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания, като планира, организира и отговаря за качественото предоставяне на социалните услуги.
Основни задължения на длъжността:
- изпълнява политиката на Община Габрово по отношение развитието на социалните услуги, насочени към задоволяване на нуждите и потребностите на възрастните хора, пълнолетни лица с увреждания и деменция;
- планира, организира и отговаря за предоставянето на социалните услуги, така че да отговарят на нуждите на лицата, настанени в Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания;
- създава и развива качествена физическа среда за предоставяне на социални услуги за пълнолетни лица с увреждания и деменция;
- осъществява контрол и мониторинг върху предоставянето на социалните услуги за възрастни хора и пълнолетни лица с увреждания и деменция;
- развива предоставяните социални услуги съобразно нормативната уредба и идентифицираните нужди;
- утвърждава щатното разписание на длъжностите, като планира и извършва промени, съобразно нуждите;
- сключва, изменя и прекратява трудовите правоотношения със служителите в съответствие с нормативната уредба;
- осигурява условия за непрекъсната квалификация и развитие на професионалните компетенции на служителите;
- представлява Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания;
- отговаря за опазване материалната база и имуществото;
- организира и ръководи екипните срещи персонала;
- води и съхранява документация, свързана с работния процес;
- при всеки възникнал инцидент с потребител информира незабавно компетентните органи и близките;
- участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите и контролира изпълнението.
Длъжностна характеристика се предоставя на кандидатите от отдел УЧР при подаване на документите за кандидатстване.
Основна работна заплата:
- ръководител на ЦНСТПЛД (непълен работен ден - 4 часа) - 1375.00 лв.;
- ръководител на ЦНСТПЛФУ (непълен работен ден - 4 часа) - 1375.00 лв.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- минимална образователно-квалификационна степен – бакалавър;
- специалност от една от следните области на висшето образование: „Хуманитарни науки“, „Социални, стопански и правни науки“;
- професионален опит – 2 години в областта на основната цел на длъжността;
- дигитална компетентност - доказва се с практически изпит;
- управленска компетентност: планиране, организиране и контрол, управление на ресурси; социална и гражданска компетентност; умения за работа в екип; отговорност, организираност, комуникативност, лоялност, способност да планира работата си.
Основни нормативни актове, които кандидатът следва да познава:
- закон за социалните услуги;
- кодекс на труда;
- закон за хората с увреждания;
- закон за защита от дискриминация;
- закон за защита на личните данни;
- етичен кодекс на служителите, предоставящи социални услуги;
- правилник за прилагане на закона за социалните услуги;
- наредба за качество на социалните услуги, в частта, касаеща двете услуги;
- наредба за планиране на социалните услуги.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление за кандидатстване до кмета на община Габрово (свободен текст).
2. Мотивационно писмо.
3. Професионална автобиография (CV).
4. Копия на документи, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен.
5. Копия на документи, удостоверяващи придобит професионален опит две години в областта на основната цел на длъжността.
6. Копия на документи, удостоверяващи допълнителна квалификация (по преценка на кандидата).
Място за подаване на документите за кандидатстване:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3, Деловодство.
Срок за подаване на документите: до 16.00 часа на 12.11.2024 г.
Начин на провеждане на процедурата по подбор:
1. Подбор по документи – установяване съответствието на подадените от кандидатите документи с посочените в обявата.
2. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността.
3. Интервю и практически изпит по компютърна грамотност.
Информация относно процедурата по подбор ще бъде публикувана на интернет страницата на Община Габрово, раздел Актуално/Кариера.
За справка:
- тел.: 066/818 390 – относно естеството на работа;
- тел.: 066/818 315 – относно документите за кандидатстване.