ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
СТРОБАЙЛС ЕООД търси да назначи Оперативен счетоводител за офиса си в гр. Елин Пелин, бул. Новоселци № 176.
Основни задължения:
Водене и равняване на счетоводни сметки: клиенти, доставчици, банка, каса, ДМА и други;
Обработка на първични и вторични счетоводни документи;
Изготвяне на декларации, дневници и VIES съгласно ЗДДС;
Деклариране на ВОП, ВОД, ЕАД, износ и други;
Изготвяне и подаване на справки по чл. 55 и чл. 73, както и СПБ форми;
Участие в проверки от НАП;
Съдействие при изготвянето на годишни и междинни финансови отчети;
Обработка на ТРЗ;
Работа с първични документи в производствен цех;
Изпълнение на допълнителни задачи, възложени от ръководителя на счетоводния отдел.
Изисквания към кандидата:
Висше образование или практически опит в сферата на финансите и счетоводството;
Познаване на нормативната база, свързана със счетоводството на предприятието;
Аналитично мислене, внимание към детайлите и прецизност;
Умения за организираност и работа в екип;
Минимум 3 години опит като оперативен счетоводител;
Отлична компютърна грамотност – MS Office (с фокус върху Excel).
Ние предлагаме:
Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие;
Отлични условия за работа;
Трудов договор и пълни осигуровки върху реалното възнаграждение;
Коректно отношение и дългосрочно сътрудничество.
Основни задължения:
Водене и равняване на счетоводни сметки: клиенти, доставчици, банка, каса, ДМА и други;
Обработка на първични и вторични счетоводни документи;
Изготвяне на декларации, дневници и VIES съгласно ЗДДС;
Деклариране на ВОП, ВОД, ЕАД, износ и други;
Изготвяне и подаване на справки по чл. 55 и чл. 73, както и СПБ форми;
Участие в проверки от НАП;
Съдействие при изготвянето на годишни и междинни финансови отчети;
Обработка на ТРЗ;
Работа с първични документи в производствен цех;
Изпълнение на допълнителни задачи, възложени от ръководителя на счетоводния отдел.
Изисквания към кандидата:
Висше образование или практически опит в сферата на финансите и счетоводството;
Познаване на нормативната база, свързана със счетоводството на предприятието;
Аналитично мислене, внимание към детайлите и прецизност;
Умения за организираност и работа в екип;
Минимум 3 години опит като оперативен счетоводител;
Отлична компютърна грамотност – MS Office (с фокус върху Excel).
Ние предлагаме:
Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие;
Отлични условия за работа;
Трудов договор и пълни осигуровки върху реалното възнаграждение;
Коректно отношение и дългосрочно сътрудничество.