Офис сътрудник продажби и резервации
- За гр.Добрич търсим да назначим - Офис сътрудник продажби и резервации.
- НАЙ-ДОБРИЯТ КАНДИДАТ ЗА НАС:
- · Завършено средно или висше образование;
- · Мотивиран и отговорен с желание да се учи и развива професионално;
- · Желание за работа в туристическа агенция;
- · Много добра компютърна грамотност;
- · Добри комуникативни и организационни умения, работа в екип;
- · Владеенето на чужд език носи предимство;
- · Опит в туристическата индустрия носи предимство;
- ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ:
- · Продажби на туристически пакети, хотелски резервации, самолетни, автобусни билети и други допълнителни услуги
- · Подготовка на оферти и организация на пътувания
- · Координация с хотели, превозвачи и партньори
- · Работа според установената фирмена политика и правила;
- · Търговски опит в директните продажби и по телефона при динамична среда
- · Управление на документи и административни задачи
- · Съдействие на управителя за ежедневни дейности
- · Водене на кореспонденция и координация с клиенти и партньори
- КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- · Дългосрочни трудови взаимоотношения;
- · Стартово възнаграждение – 1400 лв. чисто;
- · Актуализация на заплатата след шест месеца;
- · Въвеждащо обучение в работата;
- · Вид заетост – пълен работен ден, 09:00 ч. - 18.00 ч.;
- · Офис на комуникативно място в центъра на гр.Добрич
- · Приятелска и подкрепяща работна среда;
- При интерес, изпратете автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност според Закона за защита на личните данни. Кандидатите, изпратили необходимите документи и отговарящи на условията, ще бъдат поканени на интервю. - Срок за подаване на документи до 18.05.2025
- ВАЖНО: КОНТАКТ ЩЕ БЪДЕ УСТАНОВЕН САМО С КАНДИДАТИ, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА ОПИСАНИ ПО-ГОРЕ. КАНДИДАТИ БЕЗ СНИМКА И МОТИВАЦИОННО ПИСМО НЯМА ДА БЪДАТ РАЗГЛЕЖДАНИ.