Асистенти в офис
Описание на дейността:
Работата е свързана с обработка и съхранение на информация и документация, деловодство.
Основни задължения:
- проследяване и своевременна обработка на входяща електронна поща;
- изчисляване на работни заплати, изготвяне на фишове;
- своевременна обработка, правилно класифициране и архивиране на документация свързана с отпуски, болнични, фишове за заплати, извънреден труд;
- комуникация с работници и служители;
- поддръжка и актуализация на база от данни;
- изготвяне на справки и отчети;
- спазване на точни срокове при изпълнение на поставените задачи.
Изисквания за заемане на длъжността:
- опит на подобна позиция;
- опит в общуването с клиенти и работници (предимство);
- минимум средно образование - икономическо, математическа и/или езикова гимназия;
- висше образование (предимство);
- отлична компютърна грамотност - Excel, Word, електронна поща, работа в облачни системи (сериозно предимство);
- комуникативност и лична мотивация;
- отговорно отношение при изпълнение на задачите;
- немски език - много добро ниво (не е задължително, но е предимство).
Условия за работа:
Работата НЕ е подходяща за студенти! Работното място е в гр. Благоевград.
Ние ви предлагаме отлични условия за работа в постоянно развиващ и увеличаващ се колектив, индексация на работната заплата след обучителния период и спрямо показани устойчиви резултати от изпълнение на служебните задължения.
Работно време от понеделник до петък, от 9,00 - 17,30 ч.
За кандидатстване е необходима подробна лична и трудова автобиография (европейски стандарт) както и телефон за връзка.
!!! Контакт и последващо интервю ще се осъществи само с одобрени кандидати. Коминукация по e-mail не се осъществява !!!